Gå til eviny.no

For leverandører

Eviny Solutions benytter mange ulike leverandører for å gjennomføre sine prosjekter og er avhengig av sterke og seriøse samarbeidspartnere for å lykkes.

Anskaffelser

Vår innkjøpsportal Ivalua (åpnes i nytt vindu) benyttes for alle anskaffelser. Ivalua standardiserer våre arbeidsprosesser og forbedrer samarbeidet mellom partene.

Når du skal sende oss faktura

  • Alle faktura skal merkes med bestillingsnummer (ordrenummer.) og Deres referanse
  • Send faktura til riktig selskap i EHF-format
  • Dersom du ikke kan sende EHF-format, kan du sende faktura som PDF til faktura.eviny@aider.no
  • Sett betalingsfrist til 30 dager
  • Send eventuelle purringer til faktura.eviny@aider.no
  • Ikke send faktura, fakturakopi eller purring til en ansatt sin egen e-postadresse

Deres ref. (BuyersReference): Ansattnummer til den i selskapet som skal motta faktura. Ansattnummeret har kun 1, 3, 4, eller 5 siffer.

Ordrenr: Bestilling nr som kommer fra vårt ordresystem Ivalua.

Etiske retningslinjer

Eviny har forpliktet seg til å opptre på en bærekraftig, etisk og sosialt ansvarlig måte. Eviny sitt etiske grunnlag støtter seg på konvensjoner og retningslinjer utarbeidet av internasjonale organisasjoner som FN, Organisasjonen for økonomisk samarbeid og utvikling (OECD) og Den internasjonale arbeidsorganisasjonen (ILO).

Denne forpliktelsen kan bare oppnås hvis våre leverandører og samarbeidspartnere opptrer på samme måte, i tråd med standarder som er i samsvar de forventninger som fremgår av dette dokumentet.

Etiske retningslinjer for leverandører til Eviny (åpnes i nytt vindu)